LED2LEAP
Landscape Education for Democracy (LED) to
Learning, Empowerment, Agency and
Partnership (LEAP)
avagy
Iskolaudvar tervezés fiatalokkal
Az egyetemek nem csupán a jövő tájépítész és építész tervezőinek demokratikus szemléletének kialakításáért felelősek, hanem fontos változások katalizátorai a helyi közösségek életében. A LED2LEAP projekt célja az egyetemek társadalmi felelősségvállalásának elősegítése olyan jó gyakorlatok kialakításával, amelyek az egyetemek és a helyi közösségek közötti hosszútávú együttműködését támogatják.
| KÖZÖSSÉGI TERVEZÉS GYAKORLATA | LIVING LAB | PARTNERSÉG |
A részvételi tervezés gyakorlatának elmélyítésére és az egyetemek társadalmi felelősségvállalásának elősegítésére a projekt partnerek hosszútávú együttműködéseket alakítanak ki helyi partnerekkel. Az úgynevezett Living Labekben az egyetemek és a helyi partnerek közösen dolgoznak ki innovatív megoldásokat.
A projekt a Le:Notre Intézet vezetésével az Európai Unió Erasmus+ Program támogatásával valósul meg.
Partnerek:
- LE:NOTRE Institute (koordinátor), nemzetközi alapítvány (NL)
- Nürtingen-Geislingen Egyetem (DE)
- Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem, Tájépítészeti, Településtervezési és Díszkertészeti Intézet (HU)
- kultúrAktív Egyesület (HU)
- Bolognai Egyetem Építészeti Kar (IT)
- ETABETA (IT)
- SLU, Svéd Mezőgazdasági Egyetem (SE)
- Civil Rádió (HU)